Tuesday, December 27, 2011

Barbecue of the three houses.

Hihi sabtu 24 Disember 2011, masa sampai je kampung around 11.00 o'clock excited gila. Hehe kita jumpa ramai sedara lah, lalala ~ kita tengok sebelah ada org mcm baru lepas senyum and kita buat muka happy go lucky je that time. Haha org sebelah ushar je when family aku semua salam and jerit bagai. Whoa rindunya! Actually tak jangka pun yg dorang balik kg jugak. Haha then kitorang datang rumah sebelah. Hehe at first memang malulah jugakkan nak datang, dah dorang semua ajak so aku pergi jelah dgn hati yg riang. Haha aku salam maklong je when aku smpai. Dorang ada buat makan-makan, bbq lah ikan bakor lah, mcm-mcm ado. Aku terperasan ramai kot mata-mata yg memandang, aku buat muka selamber jelaaa menikmati hidangan bbq dorang. Rugi korang tak raso, haha.

Haiya abang sedara dia yang badan Chomel tu asyk buat lawak je dari awal aku dtng sampai lah aku and cousin perempuan aku semua habis makan. Sengal lawak lah, aku gelak tak henti-henti kau tahu? Kita tengok ada org tu  mcm cacing kepanasan tak reti duk diam pergi sana pergi sini when kitorang datang. Oh ape seyh, mcmlah aku taktahu yang dia cover tuttt. Eleh biasa dettew, cabut bulu hidung ~ hihi ayat Habri sayang. Hari ahad petang tu aku and cousin aku semua duk lepak main tolak-tolak perut siapa jatuh dia kalah kat depan gate utama. Haha ibu aku suruh hantar donut dkt sebelah, tapi aku malulah. Nyssa and the gang je pergi hantar, hehe tak kesah lah wehh

Bila dorang dah balik again, dorang terus duk join cousin aku dkt depan gate utama. Aku sorang je dkt tembok, then masuk amek phone keluar join dorang semua. Haha dorang cerita mcm mana orang tu senyum and makan donut, aku dengar bunyi mcm Comel je orangtu. Hehe masa kitorang tergedik amek gambar, ada org asyik pandang and pandang and pandang. Aku ushar dia, tapi dia pandang je. *pelik seyh kita tengok org tu* hm. Whatever. Malam dekat kampung time nak tidur mesti aku teringat sengal punya sweet moment balik. Boring gila hari isnin tu wehh when dorang dah balik, Kosong je umah sebelah.Takde siapa dah kitorang nak ushar, petang tu kita semua main bola sepak dkt derek pastu pergi mandi laut. Haha it was fun okay.