Friday, December 23, 2011

PMR is just the beginning.

Hey hello people, semalam result pmr untuk '96 punya student dah pun keluar. Oh, gilaaaaa! Mesti ramai yang berdebor-debor when tengah tunggu nama dipanggil. Hm, betapa hebatnyaaa siapa yang dapat 8A tu. Parents korang mesti bangga. Hihi next year turn '97 pula, aku lettew one of the pupil. Aku tengok berita semalam, yang dapat 8A bangga kot hahahahahaa X) ada yang menangis gembira kot. Hihi, malam semalam before aku nak tidur. Aku pun, terbayang-bayang macamanalah aku time nak amek result Pmr next year. Hm, seriously when aku tengok berita pelajar OKU yang dapat 8A 9A dia ada bagi tahu mcm mana dia boleh dapat result yang oh membanggakan tu. When diorang kata tukan, aku tertarik dengan ayat yang ni JAGA SOLAT dan yang lain. Hm *longsigh* I've got one friends yang aku pernah kenal ah dapat 5A UPSR And Now PMR 8A, Pandai ah ko ni! CONGRATS! Aku tahu pun sbb ada makcik sorang tu yang  nak bagitahu tahu. Dia bagi tahu so aku dengar jelah and afterthat, dia tersengih pandang aku. Hewhew nak suruh orang dapat 8A macam dia ke? *Cewah* Ape jelah! Kk dah bye karang lagi banyak aku type lagi banyak aku merapu!