Tuesday, December 13, 2011

Singapore was an Awesome country.

Hey everyone, okay yesterday is the last day i in singapore. Ohh imma so sad to leave that country :( Kk back to our topic, on 3 December 2011 i with my whole biggie family went to the Orchard, Singapore. Ohh that place was so amazing dude. Okay, kitorang pergi sana naik MRT Woodlands. Laa mcm naik LRT lah jugak. Kitorang tak boleh naik kereta sebab 17 people dalam family kita. Kalau naik kereta masak kau sempit-sempit nak pergi sana. Haih okay then sampai sana naik MRT just taking few minutes.

Haha aku kena berdiri otw pergi, tapi luck aku mmg baik time nak balik tuh. Aku pulak yg duduk dalam train. K that time hujan punyalah hm takdelah lebat sngt. Still boleh lagi jalan-jalan luar. But kitorang lebihkan berjalan dalam shopping complex. Terbeliak bijik mata aku tengok semua benda closet, dress and lagi-lagi aksesori dia. Mcm Datin lah pulak when aku try pakai cincin besar-besar lawa-lawa semua. Hahaha tak ke longgar semua skru lutut kaki aku and family semua. Haih sengal, seriously longgar lutut ke ape buthen kat orchard sana memang serious sama  macam New York City. 

Wahaha feel  mcm dekat sana je. Lampu liplap sana sini, Tv screen besar mcm dekat NYC and tambah dgn pokok christmas bagai. Yeah Forrero Rocher punye pokok christmas pun adaa. Oww, truely mmg best gila amat. Lagi-lagi bulan Disember nih, ramai orang kita cakap. Nasib taknaik kereta, kalau tak dalam kereta jelah berejam-jam. Dahlah traffic jem semua --' Haha then cikmah ajak makan MCD. Hihi aku and cousin aku semua pilih BIG MAC punya, takke kenyang penuh perut aku?

Rasa macam makan dua burger dalam satu masa. Haha dlm pukul 12 lebih barulah kita balik. Stesen MRT Orchard sana mcm KLIA kita cakap. Sampai je Stesen Admiralty, turun dari train cikmah ajak belanja beli Ice Cream Mc Donald pulak. Haha tahu-tahu je kita semua haus berjalan, actully baru je makan McD kat Orchard tadi. Hihi then smpai je rumah semua laju-laju minum air. Tk bolehblah je. Hihi semua kepenatan, apalagi tidur jelah semua.

Haha esoknya cikhaizal bawak kita swimming. Petang tu aku and family baliklah Malaysia balik. Hm hey hey korang, masa dekat Checkpoint Woodlands kan ada sorang abang kastam ni. Nak check passport kita semua. Ehem handsome nyee diaa, dahlah putih :) Hihi then first kita berhenti dekat R&R Machap Johor. Makan-makan teruskan perjalanan then berhenti pulak dekat R&R Seremban. That time aku duduk dlm kereta, dorang semua prgi makan. Tetiba adalah sekumpulan Convoy Motor Besar berhenti sebelah kereta bapak aku. So aku pandang2 dorang then dorang pandang2 kereta bapak aku.

Haha bertentangan mata dngan sorang abang convoy ni time dia tengah berborak dngn kawan dia. Omaigod Tergugat Iman aku woi. Then aku pandanglah tempat lain. Hihi aku Ushar-ushar abang tuh diam-diam. :D hot gila dia. Then masa dorang dah nak gerak, Dialah orang yang last gerak follow kwn2 dia. Aku tngok mamat tuh saje je kerek sngt buat-buat lambat. Nak pakai jacketlah bagai semua. So then aku berangan sorang2.  Habis cerita :) Ehem mesti bestkan kalau dapat jadi girlfriend dia? Boleh naik motor besar dia tu merantau keseluruh negara :) Hihi aku dah mulah dah ni nak miyang. Hahaha jokes! bye lova! *Photos Unavailabe for now.