Saturday, November 19, 2011

Hey hey hey Wangsawalkmall :)

Hey hey hey people, okay today was fun okay. Yeah kita karouke and tengok wayang and jalan-jalan cari pasal dekat wangsawalk sana. Haih sedey aku takdapat main bowling, bangang tetibe pulak ada gaming kat sana -___- . Yelah tahu-tahu jelah kan sekarang ni musim sukan bagai. Hm tak main bowling pon Karouke and watching cinema pun jadilah.

Haaaaa, masa karouke tu aku ape lagi ? Melalak tak tentu pasal ah kan. Mwhaha, lawak lwak :) Then the times up utk karaouke* geng aku pilih satu jam je, so then kitorang belah lah pergi yana and the gang punye bilik* dorangnye lama sikit 2 jam. Hahaha yang best aku and nisa and nadia tumpang beg kat bilik tuh. So kitorang belah check out bilik dorang pergi Guardian. Hey I and nisa pergi sana nak beli facial wash lah yong :) Then Nadia dah balik, aku and nisa pergilah Popular, black queenlah bagai. Pastu si nisa dia beli buah jambu and aku beli icecream dekat daily fresh*honeydew. Syedapppppnyeeeeeeeeeee :) Hahaha kitorang turun naik turun naik banyak kali nak beli barang lah semua bagai. Then pukul berapa tah si sape tah call aku, suruh pergi dekat tempat wayang tadi* actually kitorang dah booking ticket Aku Bukan Tomboy before karouke tadi. Haaaa aku and nisa pe lagi? kitorang larilah pergi, filem dah nak start -,- Tutptap dorang dah tunggu kat tangga while bercekak pinggang* Takutnyeee, Blueekkk :p. Hahaha tengok punye tengok, dah pukul 5.50. Habis wayang dalam pukul 6.00 kitorang belahlahh.


Yang takbestnye, aku Awa and si Nisa kena balik naik teksi. Hoi kau ingat dekat ke stesen bus kat sana? Kitorang kena jalan kaki tahu? Dahlah hujan rintikrintik time tu. Dah nak sampai bustop kat carrefour hujan punyelah lebat woi. Huh, nasub dah sampai kalau tak? lencun kau! Haaa kitorang naik ah teksi balik. Then, aku takpuas hatinye. Aku kan last balik sekali? So aku kena lagi bayar sampai 9 hinggit. haih tapi takpelah sedokah jolahhhh. Haaaa k harini mmg exciting. Korangkorang I Mummy takkan lupelah wehhhhhhh sweettttt mewitttt moment kite semua harini. Atototo, tahun depan aku masuk kelas 3 Amanah :( kelas pling depan woi. Huh siyes takut aku -,- Haaaaa ibu aku nak PMR dapat 8A Woi? Hm Insyaallah x) Hihi okay bye.