Saturday, March 17, 2012

Kem Motivasi Bersama Remaja KRT Danau Kota!

Good evening everyone! K seriously mmg rindu sngt nak pergi kem dgn peserta2 danau kota haritu. Hahaha aku memang enjoy sngt kot since otw naik bas pergi sana. Ha masa nak bina keluarga tu mula ah aku cuak. Then bila dah dapat teammates so aku pun memang terima seadanya. Aku dilantik dan dipilih untk jdi Penolong kot, so dorang semua kena panggil aku Mama! Kalau ketua dorang kena panggil Papa! Hahaha kamilah Keluarga Suka-Suka! Hehehe! Dorang ni selamba je, tergelak aku baca idea-idea yang dorang bagi when nak buat presentation. Sengal ~

First then, memang ah keluarga kitorang dpt markah terendah and now tengok ah tempat ke-3 dari 7 kumpulan! Mula2 mmg tension ah sbb markah sikit en. So then, masa budak lelaki ada buat presentation aku tanya ah soalan.

Along : Ade apa - apa soalan? *While tanya orang*
         Me :  *Aku angkat tgn, tanya*Apa kena mengena hubungan seksual dngan faktor ekonomi? 

So budak lelaki pun dah cuak while gelabah tak tahu nak jawab apa, hahaha pastu ade sorang ni jawab ah. So then aku pun angguk while senyum kat dorang! Hehe aku saja tanya! Maybe dorang selamat kot, haha kalau tak malu je tak tahu nak jawab soalan aku apa :P Hahaha tulah cerita dia, karang kalau aku sebut satu2 smpai esok tak habis en. So then masa nak balik tu time makan last sama2 budak lelaki group aku cerita ah pasal Cerai. Memang ah aku gelak je, Tingkat oh dorang ni cerita pasal cerai ~ Hehehe :D Kan kitorang dpt tempat ke-3 en, so dpt ah RM10 sbg hadiah! Hahaha

Masa otw balik tu makyong nak nyanyi lagu ulat bulu, pastu sorang girl ni ckp semua org tutup telinga! Ha pastu semua gelak :P Hehehe aku pulak nyanyi lagu najwa latif while teringat balik sweet moment dgn dorang! Hihi goodbye hearts ;) Will miss you a lot dear friends especially my suka suka 'families' XD