Sunday, June 2, 2013

Cinta Sedingin Mint.

Hola, hahaha masuk masuk dah mereng aku ni. Well okay, harini best sangat sebab dapat 'Girls Outing' katakau dengan sahabat handai. Wangsa Walk Mall, well sinilah tempat dimana remaja suka meluangkan masa dengan bahadiz a.k.a buddyz mereka. So aku bila dapat outing ni memang semua tempat aku redah. Jakun jugak aku ni ye. Dengan rasminya aku boros RM 90 untuk outing sahaja/tambang bas semua ah. Tengok betapa tamaknya sahabatmu ini wahai buddyz sekalian. Black Queen, Bowling, Hinode shope, Guardian, Popular, Cold Storage, Butique Jubah, dan tidak lupa juga tempat bertapa syaiton nirajim. Hahaha tak kan tak tahu. Dapat juga aku borong novel CSM. Be My Wife sold out, memang terhiris hatiku ini tak sudah. So baru baca sampai bab 10, apak best gila wa kata lu. Eh ayat aku ni dah follow buddyz aku yg ngoh ngeh bajet gengster tu ke? No no no! Sikit je wa tiru lu beb, takyah gengster sgt wa repot sama lu punya pokjue puih hahaha.