Wednesday, July 6, 2011

HAPPENING EVENING :)

Ohhhhhhhhhhhhhh, Its was fun yesterday evening. Pjk time, When Pn K go solat for a minutes, Darshini Raveena Sabrina and I menarilah tarian dekat depan class utk Pend Sivik minggu depan. Sajee je testing menarikan. Then si Raveena and Darshini nii punyelah sakai menari tarian BANGLA, then kitorang apelagi? Ketawa terbahakbahak lahh. Aku ajak buat tarian yang mcm Itali ke apetuu, Start with slow motion then sampai turn laju terlompatlompat kaki kanan kaki kiri. Ehhhh menari, itu pun boleh dikira as EXERCISE what? But, its more happening and interestingkan. Takdelah bosan. Then, mase Pn K masok. Hahhhhh, takot kena sound dgn cikgu, aku with diorang semua purapura tengah buat homeworklah. Tersengih semua orang. 
Then, bila aku habis tolong cikgu ukur tinggi classmate aku semua. Separuh kitorang termasuk aku pergi gelanggang netball main bola. Separuh lagi naik turun bangku, tunggu turn sampai. Haihhh, then bila time naik tutun bangku tu. Aku punyalah semangat kate"Alaaaa, 6 minit jee pun. Sekejap jee" Tuptap,  mse minit ke 5 dah termengahmengah. Cikgu suruh slowslow, aku buat lajulaju. BAJET kononkononnyee. 

Okayokay, thats all for today. I wanna go to the school rite now. Byeeeeeee :)