Friday, June 3, 2011

Twinkle Little Star

Haaaaaaaaaaaaaaah! Aku malammalam buta updated blog, suka hati Adek aku lahh nak updated blog malammalam pun en? Apa kau susah? Haaaa, sambil menunggu time aku berdengkoq kat atas katil punya lah lama, baik aku updated blog kan. Lagilagi, parents and adekadek aku semua tongah melayan Movie apa entah TV3. Hmm, Bengang gila aku harini. Phone Nokia Kesayangan aku kena block. Cicak kobeng apa -.-, Dah mula lah aku nak keluarkan katakata kesat nii kan. Hishh, nak jee aku campak bagi hanjeng kat luar tu makan* karang dia makan memang matilah kan. Nayee jee nanti, tapi buat masa nii aku kena guna phone capukburoksakai tulah. Memalukan betul, ohh dear! Aku tak kira, aku nak beli phone yang baru jugak* Duit kau malas nak kumpul, harapan nak beli phone baru. Jangan Mimpilah! Haaaah, then macammana? Lantak lahh, aku malas nak fikir pasal phonephone nii. Simcard aku yang banyak Money2 untuk Emergency jee. Haaaaa, Dahlah berlambak lagu favourite aku kat dalam tuu. Tak dapatlah aku nak berangan malam nanti. Shit!  K sampai sini jee. Kbaiii ;D