Sunday, November 28, 2010

Hot Chilly Padi Girls Here

Story one
Hye , kau . nak tau tak ? sebelum nie ika
, nisa , annisa and sabrina ada buat plan .
plan kitorg is nk gye klcc ,tengok wayang .
macam2 lahh kitorng plan , nak pakai baju ape ,
kasut ape , beg ape and badget nyaa berapa .
sampai ika tak boleh nak tidur skali , memikirkan
pasal plan tu , pukul berapa tolak gie sana .
kitorang memang nk sgt gie sana sama2 .
aku tanya diorg , 'eyhh , mak kaorg bagi tak gie sana ?'.
annisa ngan ika dah komfirm la boleh . tanya si sabrina ,
dia kate ' kita ikut nisa , kalau nisa pergi . kita pon pergilah .
dalam ati ika ckp : hermm kalau nisa tak gie ,
dah comfirm2 taklahh dia nie !! mmg betul tekaan ika .
dia mmg nak ckp macamtu ! then ika and annisa tanya nisa .
dia kate : tengoklah dlu , nanti aku pandai2lah pujuk mak aku . 


Story two
 3 minggu selepas merancang plan tu ,
ika and annisa macam dah putus asa
dah nk pujuk si nisa and sabrina .
yang kitorng tak puas ati . si sabrina ,
asyikkk ikot jea bontot si nisa . haish , bencilah .
then esoknya pulak , ika hantar email kat annisa .
aku ckp : mama(annisa) ika rase tk payahlah kita pergi klcc .
takkan kita duarang jea . pastu mama kate . asal lak ?
aku jawab laa : akudah takde duit . then time ni ika memang geram
  gila kat annisa sbb dia ckp : Haha , kau ingat kau sorang jea tkde duit ?
aku pon same jugakk . aku pon dahh pokai kau tau tak .
last2 minit baru dia cakap yang dia takde duit .
mangkuk ayam betul lah mama niyy.
HAHHA , camtulah dia dari dulu sampai sekarang
Takubahubah .